vineri, noiembrie 20, 2009

"Dubla cetatenie"


DSC02422
Originally uploaded by claudiunh
Anul acesta, de ziua mea, unul dintre cadouri a fost si "primirea cetateniei" in Tara lui Andrei.
Desi mai am multe de corectat in comportament, desi nu sunt de acord chiar cu toate preceptele care o guverneaza, am devenit cetatean in Tara lui Andrei. in primul rand pentru fiul meu(care are 7 ani si se numeste ... Andrei)si care ma roaga de mult sa plantam un copacel. Si pentru ca in chiar acea zi a avut loc o actiune de plantare de copaci ("Romania prinde radacini"), si pentru ca mi-am amintit ca primisem o invitatie in Tara lui Andrei.,pentru ca vreau sa fiu cel care il invata pe fiul meu sa planteze un copac,am vrut sa aflu cand va avea loc urmatoarea editie.
Din pacate, probabil ca abia la primavara vom putea sa participam la o astfel de actiune de voluntariat, dar plimbandu-ma prin Tara lui Andrei., am constatat ca-mi place ceea ce vad , asa ca am aplicat si am obtinut "cetatenia".
Cred ca ar fi bine ca toti sa trecem pe acolo,macar intr-o plimbare la aer curat.

Unul dintre primele efecte este ca n-am mai trecut fara sa actionez pe langa niste munti de hartie folosita absolut inutil, ci le-am facut o poza, apoi am propus si un nou articol al Constitutiei din Tara lui Andrei,prin care statul sa fie obligat sa asigure toata infrastructura necesara pentru ca acesti munti de hartie sa dispara.

(pentru cei care nu recunosc peisajul din poza, este vorba de teancurile de declaratii depuse lunar de contribuabili- in cazul de fata ,la CAS- mai pe la toate institutiile administratiei statului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu