duminică, noiembrie 30, 2008

Zi de vot

Azi NU am fost egal cu mine insumi!?
Dupa zile intregi in care am facut apologia boicotului si a votului nul,dupa ce aseara m-am contrat cu toata familia pe aceeasi tema... azi am plecat de acasa,hotarat sa-mi exercit fundamentalul drept asa cum simteam.
Povestea, insa, a avutun final neasteptat,chiar si pentru mine insumi.
Pe drum,cugetand o ultima data,mi-am schimbat decizia.
Un pitic subliminal m-a zgandarit si m-a facut sa schimb macazul .
De ce? Pentru ca , analizandu-ma cu atentie ,mi-am dat seama ca eram pe cale de a vota afectiv.Dar piticul nu-mi dadea pace si ma inghiontea s-o fac rational si sa aleg raul cel mai mic.
Asa ca am votat- subliniez - CONTRE COEUR,dar am votat.Politic si NU uninominal, cu reprezentantii acelui partid despre care cred ca,desi m-a dezamagit in ultimii patru ani,trebuie sa continue sa guverneze.
Imi pun cenusa in cap si accept orice suturi,dar asta am facut.
O fi bine, o fi rau-vorba frantuzului- "om trai si on vera"

Un comentariu: